Arculat

Az első benyomásnak kiemelkedő szerepe van, ezért fontos, hogy milyen a céged arculata. Az arculati elemek segítségével megkülönböztetheted a márkádat a konkurenseidtől.

A vásárlói döntések nagy százalékát az érzelmek befolyásolják. Az érzelmekre elsősorban vizuálisan tudunk hatni a logónkkal, hirdetéseinkkel, csomagolásunkkal, dekorációkkal, tehát az arculatunkkal. De mi is az az arculat? A magyar arculat elnevezés remekül kifejezi a lényeget: amikor céges arculatról beszélünk, tulajdonképpen a vállalkozásunk arcáról van szó.

A megfelelő célcsoport eléréséhez kialakítandó arculat tervezésénél fontos, hogy a tervezést kutatási munka előzze meg, hiszen más vizuális megjelenítésre van szüksége egy étteremnek, mint egy logisztikai cégnek. Az igényeid figyelembe vételével, és az iparág sajátosságaira építve készítem el céges arculatodat.

Kíváncsi vagy az arculat tervezési folyamatra? Csekkold le itt.

Miért válassz engem?


Tapasztalat

Ismerem a hazai és a nemzetközi trendeket. 2011 óta több mint 200 arculatot terveztem, 23 különböző országban.


Tudatosan tervezek arculatokat

Az arculat sosem egy szépen megtervezett, öncélú grafika. Minden anyagod funkcionális lesz és áttekinthető. Projektjeimnél a professzionális végeredményre törekszem, de a legnagyobb sikert az jelenti számomra, ha a munkámnak köszönhetően eredményeket tudsz elérni.


Vállalkozói szemlélet

Hiszek abban, hogy a magyar vállalkozások versenyképes termékeit és szolgáltatásait, a legjobb design megoldások segítségével lehet eladni a leghatékonyabban.


Arculattervezési árak

Logótervezés
Vektoros logó készítése

80.000 Ft

Céges arculat megtervezése
Arculati elemek tervezése - logó, névjegy, email aláírás

110.000 Ft

Karakter tervezés
Arculatot támogató egyedi karakter tervezése.

80.000 Ft

Illusztráció és ikonszett tervezés
Arculathoz és weboldalhoz illeszkedő illusztrációk tervezése

90.000 Ft

Csomagolás- és címke tervezés
Termékcsaládok vagy egyedi termékek csomagolástervezése

110.000 Ft

*Az árak tájékoztató jellegűek. A leadott anyag mennyisége és sok egyéb paraméter is befolyásolhatja a végeredményt. A végleges ajánlatot természetesen minden projekt megkezdése előtt fixáljuk, így pontosan tudsz majd tervezni. Kérj személyre szabott ajánlatot most!

Gyakran ismételt kérdések


Mi a különbség ezen fogalmak között: branding, márka, arculat és logó?

Manapság sokszor találkozunk hasonló kifejezésekkel mint a branding, márka, brand stratégia, arculat, logó dizájn. Különböző kifejezések leírhatják ugyanazt a dolgot, sok esetben viszont rosszul használják őket. Arculat tervezőként szeretném ha az ügyfeleim tisztán látnák mi is az amit csinálok.

Mi az a logó?

A logó egy szimbólum, felirat, vagy ezek keverékéből létrejött grafikai elem, melynek elsődleges funkciója az azonosítás.

Mi az az arculat?

Az arculatod arra hivatott, hogy egységes képet mutasson cégedről, kihasználva a különböző felületeket, például a névjegykártya, a weboldal, egy céges póló stb. Az alkotóelemek közé soroljuk a logót, színeket, betűtípusokat, mintákat.

Mi az a brand?

A branded az, amit az emberek rólad gondolnak. Lényegében ez a hírneved! A cégeddel való érintkezés által formálódik, legyen az egy az üzletedről szóló cikk, vagy hogy mit mondott rólad a szomszéd néni a gyógyszertárban.

A branding folyamata végbemegy akár foglalkozol vele akár nem. Bár nem tudod irányítani mit mondjon rólad a szomszéd néni, mégis vannak stratégiai lépések, melyeket megtéve befolyásolhatod az eredményt. Ez a márkaépítés. Tehát a branding egy lehetőség arra, hogy formáld a rólad kialakított véleményt.

Mennyi ideig tart a tervezés?

A leadandó anyagok mennyiségétől függően két héttől öt hétig tart. Az időkeretet természetesen minden projekt megkezdése előtt fixáljuk, így pontosan tudsz majd tervezni. Kérj személyre szabott ajánlatot most!

Mire van szükségem tőled az arculat tervezéshez?

A márkaépítés kétoldalú folyamat és természetesen rád is szükség van. A várt eredmények elérése érdekében már indulásnál pontosan meg kell fogalmaznunk a prioritásokat és értéket amit képviselni kívánsz. Egy induló vállalkozásnál sok esetben lehetetlen teljes képet adni minden területéről, de elengedhetetlen néhány irányelv meghatározása. Szükségem lesz a vállalkozásod nevére, szlogenére. Ismernem kell a célcsoportodat, a termék vagy szolgáltatás sajátosságait.