Weboldal
Első megbeszélésünk alkalmával megismerem a céged, terméked, szolgáltatásod. Átbeszéljük, hogy milyen céljaid vannak? Mit szeretnél elérni új arculatoddal? Milyen arculati elemekre lesz szükséged? Van e elképzelésed vagy volt e korábban arculatod?
Most már tudom, hogy milyen arculatot kell készítenem a céged számára. Az elhangzott adatok alapján elkészítem a személyre szabott árajánlatot, ami tartalmazza a leadandó elemek mennyiségét, az arculat árát, illetve a pontos határidőket.
Ha megértettem, hogy miről szól a márkád és mi az elvárás az arculattal szemben, versenytársak és a piaci trendek elemzésével folytatom a munkát. A kutatási szakaszban inspirációt is gyűjtök a design koncepciókhoz.
Egy cég vagy termék vizuális megjelenésének egyik legfontosabb eleme a logó. Szeretek minden arculati tervezésnél már az első körben 3 irányt felvázolni a leendő vizuális megjelenésre. Ezek rendszerint a projekt részletei alapján, a megadott határokon belül mozgó, mégis három rendkívül különböző stílust mutatnak be, melyek alapján közösen leszűrhetjük a legjobban tetsző irányt.
Ebben a szakaszban van lehetőség módosításra, vagy akár a teljes újratervezésre is. Az alapár tartalmaz három módosítási kört, ezzel biztosítva, hogy teljesen elégedett lehess a logóddal.
Ha a logó megvan, megkezdődhet a támogató arculati elemek tervezése. Az elemek száma változó, a céged méretétől és az igényeidtől függ, de idetartozhatnak például: email aláírás, dokumentum fejléc, névjegykártya, csomagolás tervezés.
Az elfogadott és véglegesített terveket a szükséges összes formátumban előkészítem és átadom. Raszter- és vektorgrafikus tartalmakat, egyéb sablonokat, előkészített nyomdai fájlokat.
Weboldal
Mobilalkalmazás
Arculat Weboldal
Arculat Weboldal
Arculat Mobilalkalmazás Weboldal
Arculat Weboldal
Logótervezés
Vektoros logó készítése
-tól
Céges arculat megtervezése
Arculati elemek tervezése – logó, névjegy, email aláírás
-tól
Kabala tervezés
Arculatot támogató egyedi karakter tervezése
-tól
Illusztráció és ikonszett tervezés
Arculathoz és weboldalhoz illeszkedő illusztrációk tervezése
-tól
Csomagolás- és címke tervezés
Termékcsaládok vagy egyedi termékek csomagolástervezése
-tól
Manapság sokszor találkozunk hasonló kifejezésekkel mint a branding, márka, brand stratégia, arculat, logó dizájn. Különböző kifejezések leírhatják ugyanazt a dolgot, sok esetben viszont rosszul használják őket. Arculat tervezőként szeretném ha az ügyfeleim tisztán látnák mi is az amit csinálok.
A logó egy szimbólum, felirat, vagy ezek keverékéből létrejött grafikai elem, melynek elsődleges funkciója az azonosítás.
Az arculatod arra hivatott, hogy egységes képet mutasson cégedről, kihasználva a különböző felületeket, például a névjegykártya, a weboldal, egy céges póló stb. Az alkotóelemek közé soroljuk a logót, színeket, betűtípusokat, mintákat.
A branded az, amit az emberek rólad gondolnak. Lényegében ez a hírneved! A cégeddel való érintkezés által formálódik, legyen az egy az üzletedről szóló cikk, vagy hogy mit mondott rólad a szomszéd néni a gyógyszertárban.
A branding folyamata végbemegy akár foglalkozol vele akár nem. Bár nem tudod irányítani mit mondjon rólad a szomszéd néni, mégis vannak stratégiai lépések, melyeket megtéve befolyásolhatod az eredményt. Ez a márkaépítés. Tehát a branding egy lehetőség arra, hogy formáld a rólad kialakított véleményt.
A leadandó anyagok mennyiségétől függően két héttől öt hétig tart. Az időkeretet természetesen minden projekt megkezdése előtt fixáljuk, így pontosan tudsz majd tervezni. Kérj személyre szabott ajánlatot most!
A márkaépítés kétoldalú folyamat és természetesen rád is szükség van. A várt eredmények elérése érdekében már indulásnál pontosan meg kell fogalmaznunk a prioritásokat és értéket amit képviselni kívánsz. Egy induló vállalkozásnál sok esetben lehetetlen teljes képet adni minden területéről, de elengedhetetlen néhány irányelv meghatározása. Szükségem lesz a vállalkozásod nevére, szlogenére. Ismernem kell a célcsoportodat, a termék vagy szolgáltatás sajátosságait.