Tervezési folyamat - Arculat

Arculattervezés előtt fontos, hogy tisztában légy a folyamatokkal. Akkor tudunk sikeresen együtt dolgozni, ha jól átlátod ezeket a szükséges lépéseket.


1. Lépés

Igényfelmérés

Első megbeszélésünk alkalmával megismerem a céged, terméked, szolgáltatásod. Átbeszéljük, hogy milyen céljaid vannak? Mit szeretnél elérni új arculatoddal? Milyen arculati elemekre lesz szükséged? Van e elképzelésed vagy volt e korábban arculatod?


2. Lépés

Személyre szabott ajánlat

Most már tudom, hogy milyen arculatot kell készítenem a céged számára. Az elhangzott adatok alapján elkészítem a személyre szabott árajánlatot, ami tartalmazza a leadandó elemek mennyiségét, az arculat árát, illetve a pontos határidőket.


3. Lépés

Kutatás és inspiráció

Ha megértettem, hogy miről szól a márkád és mi az elvárás az arculattal szemben, versenytársak és a piaci trendek elemzésével folytatom a munkát. A kutatási szakaszban inspirációt is gyűjtök a design koncepciókhoz.


4. Lépés

Logótervezés

Egy cég vagy termék vizuális megjelenésének egyik legfontosabb eleme a logó. Szeretek minden arculati tervezésnél már az első körben 3 irányt felvázolni a leendő vizuális megjelenésre. Ezek rendszerint a projekt részletei alapján, a megadott határokon belül mozgó, mégis három rendkívül különböző stílust mutatnak be, melyek alapján közösen leszűrhetjük a legjobban tetsző irányt.


5. Lépés

Módosítási körök

Ebben a szakaszban van lehetőség módosításra, vagy akár a teljes újratervezésre is. Az alapár tartalmaz három módosítási kört, ezzel biztosítva, hogy teljesen elégedett lehess a logóddal.


6. Lépés

Arculati elemek

Ha a logó megvan, megkezdődhet a támogató arculati elemek tervezése. Az elemek száma változó, a céged méretétől és az igényeidtől függ, de idetartozhatnak például: email aláírás, dokumentum fejléc, névjegykártya, csomagolás tervezés, stb.


7. Lépés

Átadás

Az elfogadott és véglegesített terveket a szükséges összes formátumban előkészítem és átadom. Raszter- és vektorgrafikus tartalmakat, egyéb sablonokat, előkészített nyomdai fájlokat, stb.


Arculattervezési árak

Logótervezés
Vektoros logó készítése

80.000 Ft

Céges arculat megtervezése
Arculati elemek tervezése - logó, névjegy, email aláírás

110.000 Ft

Karakter tervezés
Arculatot támogató egyedi karakter tervezése.

80.000 Ft

Illusztráció és ikonszett tervezés
Arculathoz és weboldalhoz illeszkedő illusztrációk tervezése

90.000 Ft

Csomagolás- és címke tervezés
Termékcsaládok vagy egyedi termékek csomagolástervezése

110.000 Ft

*Az árak tájékoztató jellegűek. A leadott anyag mennyisége és sok egyéb paraméter is befolyásolhatja a végeredményt. A végleges ajánlatot természetesen minden projekt megkezdése előtt fixáljuk, így pontosan tudsz majd tervezni. Kérj személyre szabott ajánlatot most!

Gyakran ismételt kérdések


Mi a különbség ezen fogalmak között: branding, márka, arculat és logó?

Manapság sokszor találkozunk hasonló kifejezésekkel mint a branding, márka, brand stratégia, arculat, logó dizájn. Különböző kifejezések leírhatják ugyanazt a dolgot, sok esetben viszont rosszul használják őket. Arculat tervezőként szeretném ha az ügyfeleim tisztán látnák mi is az amit csinálok.

Mi az a logó?

A logó egy szimbólum, felirat, vagy ezek keverékéből létrejött grafikai elem, melynek elsődleges funkciója az azonosítás.

Mi az az arculat?

Az arculatod arra hivatott, hogy egységes képet mutasson cégedről, kihasználva a különböző felületeket, például a névjegykártya, a weboldal, egy céges póló stb. Az alkotóelemek közé soroljuk a logót, színeket, betűtípusokat, mintákat.

Mi az a brand?

A branded az, amit az emberek rólad gondolnak. Lényegében ez a hírneved! A cégeddel való érintkezés által formálódik, legyen az egy az üzletedről szóló cikk, vagy hogy mit mondott rólad a szomszéd néni a gyógyszertárban.

A branding folyamata végbemegy akár foglalkozol vele akár nem. Bár nem tudod irányítani mit mondjon rólad a szomszéd néni, mégis vannak stratégiai lépések, melyeket megtéve befolyásolhatod az eredményt. Ez a márkaépítés. Tehát a branding egy lehetőség arra, hogy formáld a rólad kialakított véleményt.

Mennyi ideig tart a tervezés?

A leadandó anyagok mennyiségétől függően két héttől öt hétig tart. Az időkeretet természetesen minden projekt megkezdése előtt fixáljuk, így pontosan tudsz majd tervezni. Kérj személyre szabott ajánlatot most!

Mire van szükségem tőled az arculat tervezéshez?

A márkaépítés kétoldalú folyamat és természetesen rád is szükség van. A várt eredmények elérése érdekében már indulásnál pontosan meg kell fogalmaznunk a prioritásokat és értéket amit képviselni kívánsz. Egy induló vállalkozásnál sok esetben lehetetlen teljes képet adni minden területéről, de elengedhetetlen néhány irányelv meghatározása. Szükségem lesz a vállalkozásod nevére, szlogenére. Ismernem kell a célcsoportodat, a termék vagy szolgáltatás sajátosságait.