Weboldal
A vásárlói döntések nagy százalékát az érzelmek befolyásolják. Az érzelmekre elsősorban vizuálisan tudunk hatni a logónkkal, hirdetéseinkkel, csomagolásunkkal, dekorációkkal, tehát az arculatunkkal.
De mi is az az arculat? A magyar arculat elnevezés remekül kifejezi a lényeget: amikor céges arculatról beszélünk, tulajdonképpen a vállalkozásunk arcáról van szó.
A megfelelő célcsoport eléréséhez kialakítandó arculat tervezésénél fontos, hogy a tervezést kutatási munka előzze meg, hiszen más vizuális megjelenítésre van szüksége egy étteremnek, mint egy logisztikai cégnek.
Az igényeid figyelembe vételével, és az iparág sajátosságaira építve készítjük el céges arculatodat.
Ismerjük a hazai és a nemzetközi trendeket. 2011 óta több mint 200 arculatot terveztünk, 23 különböző országban.
Az arculat sosem egy szépen megtervezett, öncélú grafika. Minden anyagod funkcionális lesz és áttekinthető. Projektjeinknél a professzionális végeredményre törekszünk, de a legnagyobb sikert az jelenti számunkra, ha a munkánknak köszönhetően eredményeket tudsz elérni.
Hiszünk abban, hogy a magyar vállalkozások versenyképes termékeit és szolgáltatásait, a legjobb design megoldások segítségével lehet eladni a leghatékonyabban.
Kérj ajánlatot tőlünk! A megfelelő célcsoport eléréséhez kialakítandó logó tervezésénél fontos, hogy a tervezést kutatási munka előzze meg, hiszen más vizuális megjelenítésre van szüksége egy étteremnek, mint egy logisztikai cégnek. Az igényeid figyelembe vételével, és az iparág sajátosságaira építve készítjük el arculatodat.
Weboldal
Mobilalkalmazás
Arculat Weboldal
Arculat Weboldal
Arculat Mobilalkalmazás Weboldal
Arculat Weboldal
Logótervezés
Vektoros logó készítése
-tól
Céges arculat megtervezése
Arculati elemek tervezése – logó, névjegy, email aláírás
-tól
Kabala tervezés
Arculatot támogató egyedi karakter tervezése
-tól
Illusztráció és ikonszett tervezés
Arculathoz és weboldalhoz illeszkedő illusztrációk tervezése
-tól
Csomagolás- és címke tervezés
Termékcsaládok vagy egyedi termékek csomagolástervezése
-tól
Manapság sokszor találkozunk hasonló kifejezésekkel mint a branding, márka, brand stratégia, arculat, logó dizájn. Különböző kifejezések leírhatják ugyanazt a dolgot, sok esetben viszont rosszul használják őket.
A logó egy szimbólum, felirat, vagy ezek keverékéből létrejött grafikai elem, melynek elsődleges funkciója az azonosítás.
Az arculatod arra hivatott, hogy egységes képet mutasson cégedről, kihasználva a különböző felületeket, például a névjegykártya, a weboldal, egy céges póló stb. Az alkotóelemek közé soroljuk a logót, színeket, betűtípusokat, mintákat.
A branded az, amit az emberek rólad gondolnak. Lényegében ez a hírneved! A cégeddel való érintkezés által formálódik, legyen az egy az üzletedről szóló cikk, vagy hogy mit mondott rólad a szomszéd néni a gyógyszertárban.
A branding folyamata végbemegy akár foglalkozol vele akár nem. Bár nem tudod irányítani mit mondjon rólad a szomszéd néni, mégis vannak stratégiai lépések, melyeket megtéve befolyásolhatod az eredményt. Ez a márkaépítés. Tehát a branding egy lehetőség arra, hogy formáld a rólad kialakított véleményt.
A leadandó anyagok mennyiségétől függően két héttől öt hétig tart. Az időkeretet természetesen minden projekt megkezdése előtt fixáljuk, így pontosan tudsz majd tervezni. Kérj személyre szabott ajánlatot most!
A márkaépítés kétoldalú folyamat és természetesen rád is szükség van. A várt eredmények elérése érdekében már indulásnál pontosan meg kell fogalmaznunk a prioritásokat és értéket amit képviselni kívánsz. Egy induló vállalkozásnál sok esetben lehetetlen teljes képet adni minden területéről, de elengedhetetlen néhány irányelv meghatározása. Szükségünk lesz a vállalkozásod nevére, szlogenére. Ismernünk kell a célcsoportodat, a termék vagy szolgáltatás sajátosságait.