Weboldal
Az emberek már ősidők óta használnak szimbólumokat, a logó szó a görög logos szóból származik, amely azt jelenti: “szó”. Amikor egy logó tervezésére sor kerül, akkor arra úgy gondolunk, mint egy virtuális szóra, mely egy összetett üzenetet fejez ki és közvetít az emberek felé, a lehető legtömörebb módon.
A hétköznapok során szimbólumok sokaságába futunk bele, némelyiknek már egyáltalán nem szentelünk figyelmet, ugyanakkor a jelentésükkel mégis tisztában vagyunk. Az agyunk összekapcsolja a szimbólumokat azok jelentésével. A szimbólumoknak ezen ereje miatt a cégek is elkezdtek logókat használni, hiszen a logó által felismerhetővé válik a brand, kialakul a logó mögött egy kapcsolódó jelentés.
Az első és legfontosabb tulajdonsága minden logónak a megjegyezhetőség kell, hogy legyen. Ha nem az, akkor nehezebben idézik fel az emberek a cégedet, így amikor a legközelebb vennének egy olyan terméket vagy szolgáltatást, amit Te kínálsz, nem feltétlenül fogsz eszükbe jutni.
A jó logó sikeressége abban rejlik, hogy az emberek milyen gyorsan képesek felismerni és társítani vele a céged.
Egy jó logó fontos tulajdonsága, hogy megfelelően megjelenik, jól működik minden felületen és méretben. Emiatt a logót mindig vektoros formátumban kell megtervezni annak érdekében, hogy minőségromlás nélkül bármilyen méretre méretezhető legyen. A logóknak általában mutációi is készülnek, több színváltozat, vagy felirat nélküli verziók. Sötét hátterekhez készülhet csupa fehér, világos hátterekhez pedig tiszta fekete logó is.
Kérj ajánlatot tőlem! A megfelelő célcsoport eléréséhez kialakítandó logó tervezésénél fontos, hogy a tervezést kutatási munka előzze meg, hiszen más vizuális megjelenítésre van szüksége egy étteremnek, mint egy logisztikai cégnek. Az igényeid figyelembe vételével, és az iparág sajátosságaira építve készítem el logódat.
Weboldal
Mobilalkalmazás
Arculat Weboldal
Arculat Weboldal
Arculat Mobilalkalmazás Weboldal
Arculat Weboldal
Logótervezés
Vektoros logó készítése
-tól
Céges arculat megtervezése
Arculati elemek tervezése – logó, névjegy, email aláírás
-tól
Kabala tervezés
Arculatot támogató egyedi karakter tervezése
-tól
Illusztráció és ikonszett tervezés
Arculathoz és weboldalhoz illeszkedő illusztrációk tervezése
-tól
Csomagolás- és címke tervezés
Termékcsaládok vagy egyedi termékek csomagolástervezése
-tól
Manapság sokszor találkozunk hasonló kifejezésekkel mint a branding, márka, brand stratégia, arculat, logó dizájn. Különböző kifejezések leírhatják ugyanazt a dolgot, sok esetben viszont rosszul használják őket. Arculat tervezőként szeretném ha az ügyfeleim tisztán látnák mi is az amit csinálok.
A logó egy szimbólum, felirat, vagy ezek keverékéből létrejött grafikai elem, melynek elsődleges funkciója az azonosítás.
Az arculatod arra hivatott, hogy egységes képet mutasson cégedről, kihasználva a különböző felületeket, például a névjegykártya, a weboldal, egy céges póló stb. Az alkotóelemek közé soroljuk a logót, színeket, betűtípusokat, mintákat.
A branded az, amit az emberek rólad gondolnak. Lényegében ez a hírneved! A cégeddel való érintkezés által formálódik, legyen az egy az üzletedről szóló cikk, vagy hogy mit mondott rólad a szomszéd néni a gyógyszertárban.
A branding folyamata végbemegy akár foglalkozol vele akár nem. Bár nem tudod irányítani mit mondjon rólad a szomszéd néni, mégis vannak stratégiai lépések, melyeket megtéve befolyásolhatod az eredményt. Ez a márkaépítés. Tehát a branding egy lehetőség arra, hogy formáld a rólad kialakított véleményt.
A leadandó anyagok mennyiségétől függően két héttől öt hétig tart. Az időkeretet természetesen minden projekt megkezdése előtt fixáljuk, így pontosan tudsz majd tervezni. Kérj személyre szabott ajánlatot most!
A márkaépítés kétoldalú folyamat és természetesen rád is szükség van. A várt eredmények elérése érdekében már indulásnál pontosan meg kell fogalmaznunk a prioritásokat és értéket amit képviselni kívánsz. Egy induló vállalkozásnál sok esetben lehetetlen teljes képet adni minden területéről, de elengedhetetlen néhány irányelv meghatározása. Szükségem lesz a vállalkozásod nevére, szlogenére. Ismernem kell a célcsoportodat, a termék vagy szolgáltatás sajátosságait.