crestart.hu

Logó

Minden céges arculatnak a központi eleme a logó, mely kifejezi a cég vagy a márka személyiségét. A logó nem csak vizualitásról, szépségről szól: elsősorban az üzleti célok elérését kell támogatnia. A logód sokat elmond a cégedről.
 

Miért van szükség logóra?

Az emberek már ősidők óta használnak szimbólumokat, a logó szó a görög logos szóból származik, amely azt jelenti: “szó”. Amikor egy logó tervezésére sor kerül, akkor arra úgy gondolunk, mint egy virtuális szóra, mely egy összetett üzenetet fejez ki és közvetít az emberek felé, a lehető legtömörebb módon.

A hétköznapok során szimbólumok sokaságába futunk bele, némelyiknek már egyáltalán nem szentelünk figyelmet, ugyanakkor a jelentésükkel mégis tisztában vagyunk. Az agyunk összekapcsolja a szimbólumokat azok jelentésével. A szimbólumoknak ezen ereje miatt a cégek is elkezdtek logókat használni, hiszen a logó által felismerhetővé válik a brand, kialakul a logó mögött egy kapcsolódó jelentés.

Milyen a jó logó?

logó arculat tervezés megjegyezhető
Könnyen megjegyezhető

Az első és legfontosabb tulajdonsága minden logónak a megjegyezhetőség kell, hogy legyen. Ha nem az, akkor nehezebben idézik fel az emberek a cégedet, így amikor a legközelebb vennének egy olyan terméket vagy szolgáltatást, amit Te kínálsz, nem feltétlenül fogsz eszükbe jutni.

logó arculat tervezés egyszerű
Egyszerű

A jó logó sikeressége abban rejlik, hogy az emberek milyen gyorsan képesek felismerni és társítani vele a céged.

logó arculat tervezés sokoldalú
Sokoldalú

Egy jó logó fontos tulajdonsága, hogy megfelelően megjelenik, jól működik minden felületen és méretben. Emiatt a logót mindig vektoros formátumban kell megtervezni annak érdekében, hogy minőségromlás nélkül bármilyen méretre méretezhető legyen. A logóknak általában mutációi is készülnek, több színváltozat, vagy felirat nélküli verziók. Sötét hátterekhez készülhet csupa fehér, világos hátterekhez pedig tiszta fekete logó is.

Meggyőztél! Hogyan kezdjek neki?

Kérj ajánlatot tőlem! A megfelelő célcsoport eléréséhez kialakítandó logó tervezésénél fontos, hogy a tervezést kutatási munka előzze meg, hiszen más vizuális megjelenítésre van szüksége egy étteremnek, mint egy logisztikai cégnek. Az igényeid figyelembe vételével, és az iparág sajátosságaira építve készítem el logódat.

Referenciák

Weboldal

Yobi’s

Mobilalkalmazás

DiiTalk

Arculat Weboldal

BuildTools

Arculat Weboldal

Hola

Arculat Mobilalkalmazás Weboldal

BooStickers

Arculat Weboldal

Bloom Legal

Arculattervezési árak

Logótervezés
Vektoros logó készítése

50.000 Ft

-tól

Céges arculat megtervezése
Arculati elemek tervezése – logó, névjegy, email aláírás

90.000 Ft

-tól

Kabala tervezés
Arculatot támogató egyedi karakter tervezése

60.000 Ft

-tól

Illusztráció és ikonszett tervezés
Arculathoz és weboldalhoz illeszkedő illusztrációk tervezése

70.000 Ft

-tól

Csomagolás- és címke tervezés
Termékcsaládok vagy egyedi termékek csomagolástervezése

50.000 Ft

-tól

*Az árak tájékoztató jellegűek. A leadott anyag mennyisége és sok egyéb paraméter is befolyásolhatja a végeredményt. A végleges ajánlatot természetesen minden projekt megkezdése előtt fixáljuk, így pontosan tudsz majd tervezni. Kérj személyre szabott ajánlatot most!

Gyakran ismételt kérdések

Mi a különbség ezen fogalmak között: branding, márka, arculat és logó?

Manapság sokszor találkozunk hasonló kifejezésekkel mint a branding, márka, brand stratégia, arculat, logó dizájn. Különböző kifejezések leírhatják ugyanazt a dolgot, sok esetben viszont rosszul használják őket. Arculat tervezőként szeretném ha az ügyfeleim tisztán látnák mi is az amit csinálok.

Mi az a logó?

A logó egy szimbólum, felirat, vagy ezek keverékéből létrejött grafikai elem, melynek elsődleges funkciója az azonosítás.

Mi az az arculat?

Az arculatod arra hivatott, hogy egységes képet mutasson cégedről, kihasználva a különböző felületeket, például a névjegykártya, a weboldal, egy céges póló stb. Az alkotóelemek közé soroljuk a logót, színeket, betűtípusokat, mintákat.

Mi az a brand?

A branded az, amit az emberek rólad gondolnak. Lényegében ez a hírneved! A cégeddel való érintkezés által formálódik, legyen az egy az üzletedről szóló cikk, vagy hogy mit mondott rólad a szomszéd néni a gyógyszertárban.

A branding folyamata végbemegy akár foglalkozol vele akár nem. Bár nem tudod irányítani mit mondjon rólad a szomszéd néni, mégis vannak stratégiai lépések, melyeket megtéve befolyásolhatod az eredményt. Ez a márkaépítés. Tehát a branding egy lehetőség arra, hogy formáld a rólad kialakított véleményt.

Mennyi ideig tart a tervezés

A leadandó anyagok mennyiségétől függően két héttől öt hétig tart. Az időkeretet természetesen minden projekt megkezdése előtt fixáljuk, így pontosan tudsz majd tervezni. Kérj személyre szabott ajánlatot most!

Mire van szükségem tőled az arculat tervezéshez?

A márkaépítés kétoldalú folyamat és természetesen rád is szükség van. A várt eredmények elérése érdekében már indulásnál pontosan meg kell fogalmaznunk a prioritásokat és értéket amit képviselni kívánsz. Egy induló vállalkozásnál sok esetben lehetetlen teljes képet adni minden területéről, de elengedhetetlen néhány irányelv meghatározása. Szükségem lesz a vállalkozásod nevére, szlogenére. Ismernem kell a célcsoportodat, a termék vagy szolgáltatás sajátosságait.

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.